Nakupujte hračky, můžete vyhrát spoustu cen díky věrnostnímu systému Rondo
Chcete nakoupit a zároveň díky tomu automaticky získat výherní losy? Teď můžete, stačí se zapojit do nového věrnostního systému. Ve hře jsou hračky, mobilní telefony, tablety nebo třeba auto.
Prodejny Království hraček Bambule, Sparkys a HM Studio rozjíždějí spolu s hravým věrnostním systémem Rondo největší spotřebitelskou kampaň ve své historii. Nový koncept bude odměňovat zákazníky výherními losy, na kterých budou moci vyhrát ceny v hodnotě deseti milionů korun. Akce má i charitativní rozměr – za každé sdílení losu na sociálních sítích poputují hračky dětem z Nemocnice Na Bulovce.
Cílem společné spolupráce je vytvořit nový koncept, který bude zákazníky nejen odměňovat, ale především bavit. „Naše hračkářství spojila síly s hravým věrnostním systémem Rondo.cz. Společně jsme připravili spotřebitelskou kampaň, která si klade za cíl přinášet lidem spoustu zábavy, podporovat tradiční hračkářství, odměňovat věrné zákazníky a v neposlední řadě také pomoci nemocným dětem,“ vysvětlil Petr Homolka, majitel Království hraček.
Jak to funguje?
Zákazníci vybraných hračkářství budou za své nákupy odměňováni výherními losy. Po zadání soutěžního kódu na internetu se objeví jedna z mnoha náhodných výher. Na seznamu je opravdu velká hromada hraček, ale také herní Rondony, za které je možné vysoutěžit například luxusní vůz Škoda Kodiaq, notebook, tablety, chytré telefony a obrovské množství dalších cen.
„Je inspirativní, když prosperující firma vrací společnosti část svého úspěchu a myslí zejména na nemocné děti, které si pozornost určitě zaslouží. Spolupráce s Královstvím hraček si vážíme a těšíme se, až začneme dětem hračky rozdávat,“ řekl Martin Šalek, tiskový mluvčí Nemocnice Na Bulovce.Společnost Rondo.cz se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží. Zapojilo se už dvě stě tisíc zákazníků, do konce roku by jich mělo být půl milionu. Mezi partnery Rondo, kteří ho využívají pro odměnu za věrnost nebo motivaci svých zákazníků patří pojišťovna AXA, ASUS, BoardStar, sLéky a další.