Žena po porodu neuvěřitelně zhubla. Stačily dvě jednoduché změny!

Začala s domácím cvičením, později si najala trenéra a propadla silovému tréninku.
Foto: Carina Fit Mama
Sdílej na facebooku
2. července  2019 
 06:00

Na svém instagramovém profilu mluví Australanka Carina zcela upřímně a bez obalu o tom, jak se v průběhu let měnila její váha a co se stalo s jejím tělem během těhotenství. Je přesvědčena, že její příběh může inspirovat spoustu dalších maminek, které se trápí kvůli postavě. Jsme nadšené z jejích výsledků a fandíme jí!

„Je naprosto v pořádku, abyste se soustředila sama na sebe, srovnala si priority a upřednostňovala své vlastní zdraví, fyzickou kondici a emocionální pohodu před pocity, že musíte zvládnout milion povinností a všechna očekávání svého okolí. Zvláště pokud jste maminka. Rozhodně to neznamená, že jste sobecká, když nevěnujete veškerý čas a energii jen rodině a dětem,“ napsala Carina v jednom ze svých příspěvků na Instagramu. A my s ní souhlasíme.

K porodu s 25 kily navíc

Právě tento životní postoj jí pomohl zhubnout, motivoval ji k velkým změnám, dodal jí sebevědomí a sílu bojovat s kily navíc a nastartovat zdravější životní styl. Po všech stránkách.

Trochu drsné? Trik, díky němuž táta zkrotil trojčata v autě

Trochu drsné? Trik, díky němuž táta zkrotil trojčata v autě

Taky se vaše děti hádají v autě? Kdo má lepší výhled? Kdo má větší sušenku a kdo se víc nudí? Američan Jake White si poradil po svém a nás to docela…celý článek

„Během svého těhotenství v roce 2013 jsem přibrala více než 25 kilogramů, bylo to šílené. Ale nakonec se mi povedlo vše shodit,“ svěřila se Carina. Když se pak v roce 2015 vracela do práce, vážila 71 kilo. Dnes jí váha ukazuje krásných 64 kilogramů, ve svém snažení a aktivním životě ale nepřestává. Říká, že váha je jen číslo, záleží jí spíše na zdraví, duševní pohodě a dobré kondici.

Klidně si dám hamburger!

Snaží se sice jíst podle zásad zdravé výživy, vaří dietně, miluje zeleninu, podle svých slov si ale občas s klidným svědomím dopřeje oblíbenou zmrzlinu, kousek koláče, koblihu nebo hamburger. „Musím to čas od času udělat, abych ukojila své chutě, a nemám kvůli tomu výčitky. Dramaticky se změnilo složení mého těla. V tlustém období jsem měla podíl tělesného tuku hrozivých 30 %, podle výsledků posledního měření na speciálních přístrojích je to dnes pouhých 19 %. Jak motivující! Zjistila jsem, že každodenní vážení není nejspolehlivějším ukazatelem pokroků při shazování kil. Přestože jsem zhubla jen o sedm kilogramů, moje fyzická proměna je mnohem důležitější a viditelnější,“ raduje se Carina.

Na vlastní kůži: 10 rozdílů mezi tím, když máte dítě ve 20 a ve 40

Na vlastní kůži: 10 rozdílů mezi tím, když máte dítě ve 20 a ve 40

Taky stále dokola čtete, jak si starší matky z řad celebrit své mateřství pochvalují, jak je děti donekonečna nabíjejí energií a jak je to celé bez…celý článek

Propadla jsem silovému tréninku!

Co ji nakoplo k tak velkému kroku? Úplně první změnou, kterou Carina udělala, bylo pravidelné cvičení fitness programu BBG Kayly Itsines. „Cvičila jsem doma poctivě přesně 71 týdnů, abych byla úplně přesná. Ale v srpnu 2016 jsem se nastěhovala do posilovny a začala zvedat činky. Od února 2017 jsem si najala osobního trenéra a začala se řídit jeho pokyny a dodržovat jídelníček sestavený na míru,“ vzpomíná mladá maminka a pokračuje: „Ačkoli už se nevěnuji BBG programu, jsem Kayle hodně vděčná, její program mi výrazně pomohl v začátcích a nastartoval mé úsilí a ztrátu prvních kilogramů a tukových polštářů.“ Zamilovala se do silového tréninku a přiznává, že za její současnou pevnou a vypracovanou postavu může právě zvedání činek a vzpírání. „Dynamický kardio trénink je skvělý pro ztrátu tuku a snížení tělesné hmotnosti, ale nedá vaší figuře ten správný tvar, křivky, které chcete a na které budete právem pyšná. Ale hubnete při něm také,“ dodává Carina.

Hubnutí po porodu: Kdy začít, co zabírá a čemu se vyhnout?

Hubnutí po porodu: Kdy začít, co zabírá a čemu se vyhnout?

Některé novopečené maminky mají štěstí. Kila jdou po porodu dolů prakticky sama a do pár týdnů mají postavu, jako by nikdy žádné dítě nečekaly. Některé…celý článek

Nebojím se jíst!

Druhá zásadní změna, kterou se rozhodla udělat, byla v oblasti stravy. Začala se zajímat zejména o makrobiotiku. „Takže jím, co se mi líbí, vše, co je v souladu s makrobiotickou stravou. To znamená čerstvé potraviny, obiloviny, sezonní ovoce a zeleninu. To je základ mého každodenního jídelníčku,“ popisuje.

Podle ní je při cestě za lepší postavou největší chybou bát se pořádně se najíst a hladovět. „Nízkoenergetické diety nejsou dlouhodobě udržitelné. To vydržíte jen pár dní. Najděte si takový způsob stravování, který vyhovuje vašemu životnímu stylu a hlavně zajistí, že dostanete do těla veškeré potřebné živiny, dostatek vitaminů a minerálů, které vám dodají dostatek sil a energie pro sportovní trénink. Zároveň uděláte něco pro své zdraví,“ zdůrazňuje Carina. Jak vypadá její typický denní jídelníček?

  • Snídaně: zdroj bílkovin, banány a ovocná smoothie (před tréninkem)
  • Svačina: miska rýže s kuřecím masem a zeleninou (po tréninku)
  • Oběd: maso se zeleninou (syrovou, dušenou, vařenou v páře)
  • Svačina: proteinová tyčinka, jogurt, vařená vejce, avokádo a ořechy
  • Večeře: losos nebo červené maso se zeleninou

Nejsem sobec, když chci čas pro sebe!

Na pohyb a pravidelnou stravu by si měla najít čas každá maminka, je přesvědčena Carina. „Najděte si cvičení, které vás bude bavit a uspokojovat. Pokud se například budete nutit do běhu, ačkoli ho vlastně nemáte ráda, za pár dní nebo týdnů to stejně vzdáte. Pokud ale děláte to, co vás těší, vydržíte a výsledky se rychle dostaví. A rozhodně nezatracujte posilování s činkami kvůli obavám, že je to jen pro muže a po čase byste vypadala jako kulturista. Vzpírání je skvělý způsob, jak vybudovat svalovou hmotu, vytvarovat celé tělo, a navíc zrychlit metabolismus,“ radí Carina. Jak sama říká, nejtěžší část procesu hubnutí nepředstavuje pohyb, ale nutnost začít správně jíst. Její začátky se zdravou výživou byly obzvláště náročné, jelikož v té době (v roce 2014) navíc prodělala tři potraty a byla na tom psychicky špatně. Ale nevzdala to a rychle se vrátila ke svému pravidelnému režimu. Pokud vás tato žena nadchla stejně jako nás, sledujte její další snažení a úspěchy na Instagramu 

60 celebrit a jejich děti: Komu jsou potomci podobní, komu ani trochu?

60 celebrit a jejich děti: Komu jsou potomci podobní, komu ani trochu?

Takový syn herce Toma Hankse Colin svého otce skutečně nezapře. Své matce Madonně je podobná i Lourdes, ačkoli na rozdíl od ní nosí tmavé vlasy. Ovšem,…celý článek

Super doktor! Tohle vzkázal dětský lékař všem bojácným matkám

Super doktor! Tohle vzkázal dětský lékař všem bojácným matkám

Dětský lékař Sam Hay má ordinaci v australském Sydney a jako doktor pracuje od roku 2005. Svou kariéru zahájil jako armádní lékař a šestkrát byl nasazen…celý článek

Sdílej na facebooku
Autor: Simona Procházková

Diskuse ke článku

.

Související články


Zobrazit domovskou stránku